Tuesday, May 4, 2010

The result has been confirmed...

Just got back from clinic....

and the result is

"
"
"
"
"





Alhamdulillah...it's a BOY!!100% confirm...my gynae siap print out the ultrasound image for me...sgt happy...

and my gynae ckp my baby sgt aktif...seminit pon xnak duduk diam...susah betul nk snap gambar ultrasound die...smpi my gynae ckp ngn my baby.."duduk diam2 yer...doc nk amik gambar nih...."..hahahaha...that's what i told my gynae mase die tanye at first.."ade rase baby gerak x?"...i ckp.."sgt aktif...smpi i susah nk tido..asyik tendang2 jer..hehe"

So after this bole bershopping tanpa ragu2......

And hubby pon dh start dh future planning for the baby..nk hire coach utk main badminton la...(nk jadi mcm nicol david la konon...)hantar private school la...(baru first time nampak die excited...before this mcm cool jer...)

Pastu membebel ape ntah kt me sbb tgk cerita sutun laaa..itu laa...ini laa.....eh..eh....he sounded just like my late mother la plak......

yer boss...baekkk!!saya takkan tgk cerita yg bukan2 lagi yer......

No comments: