Wednesday, June 3, 2009

Yesterday was a veryyy longgg dayy!!


today i went to TM to submit my "borang lapor diri"...hahahahah...sbbb saye nih budak Yayasan Telekom Malaysia yg sedar diri...baru nk submit borang walaupon dh lame grad....ekekekek.....i bz laaa...don't have the time to submit the form....

Mase sampai di Menara....almost 1 p.m....so i called nicol and asked her whether she free or not to go to lunch...and she said yes...and we went to have our lunch in Secret Recipe.......Thanks to Nicol sbb belanja me.....ekekekke....dhla die baru bertunang.....kesian jerk...

ade satu kejadian yg membuatkan haku nk tergelak semasa nk submit the form...when I arrived..this guy asked me "yer dik...nk apply practical training ke??"..I was like..oh no....I nk submit borang lapor diri.....and the guy.."oh..ok..jap yer...saye panggilkan En. Firdaus..."I said ok....and then sampai laa this mamat....pretty young...as he go through my forms and cetificates...die tanye.."eh,u dh kahwin ke??"..I answered...."yerla..kenape...tak bole kahwin ke??"....and he said.."eh...takdelaa...sbb u nih nampak mcm muda lagi.....".....hahahahahha.....nampak mude ke?!!!I don't think sooo.........(ke sebenarnye die nk mengorat aku...tatau laa kan..kahkahkah...terperasannn sekejap..)...then i straight went back to Keramat kerana ingin menolong untuk pengantin mgu ini...................

No comments: